21 Şubat 2010 Pazar

çocukken

1. Çocukken .......... kaçırdım.

-Çocukken zaman zaman altıma bazen de bilerek,zevkle kaçırdım :P

2.Çocukken........yoksundum.

-Çocukken diğer çocukların sahip olduğu bilindik aptallıkları yapma hakkından yoksundum.

3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.

-Çocukken onlarca kez kalbimden ve kafamdan yaralanmış olabilirim.

4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim.

-Çocukken tiyatro sanatçısı olup boş zamanlarımda da cumhurbaşkanı olmayı hayal ederdim.

5.Çocukken ....... isterdim.

-Çocukken musluklardan su yerine krem çikolata akmasını isterdim.

6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı.

-Evimizde asla yeterli sakinlik olmadı.

7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım.

-Çocukken daha fazla pohpohlanmaya ihtiyaç duyardım.

8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm.

-Bir daha asla bir önceki günden daha az sorumluluk taşıyamayacağım için üzgünüm.

9.Yıllar boyunca ......... merak ettim.

-Yıllar boyunca hep yaşadığımdan yıldan 5 yıl sonra nerede olacağımı merak ettim.

10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

- Değer verdiğim ve benden birşeyler kopartıp götüren her hatamdan sonra o kişiye harcadığım zaman kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder